U besteedt veel aandacht en zorg aan de teelt van uw producten. Of u nu gaat voor bijzondere cultivars, extra zware kwaliteit, duurzaam geteeld, of gewoon regulier, uw bloemen zijn voor u bijzonder! Het liefst wilt u dat uw extra aandacht, inzet, of kosten leiden tot een stuk extra waardering, in de vorm van inkomsten. U wilt zich onderscheiden op de markt en telen met rendement. 

Op de masterclass marketing voor bolbloemen neemt Marcel Jansen van Strøm Creative Marketing u mee in het bewerken van de markt voor bloemen. Hierbij belicht hij de markt onder andere vanuit de consument, retailkanalen, verpakking en positionering. Aan het eind van de masterclass heeft u inspiratie en concrete handvatten om uw product te onderscheiden en weet u wat u zelf kunt doen en wat u beter gezamenlijk kunt aanpakken.

Marcel Jansen heeft uitgebreide ervaring in de marketing van sierteelt producten. Zo heeft hij gewerkt voor Bloemenbureau Holland, Flora Holland, Blooming Breeders en bloemisterijen.

Programmagegevens 
Locatie: Rabobank West-Friesland, Graanmarkt 1 Zwaagdijk   
Datum: 18 april 2016
Aanvang:19.30  uur

Programma:
19.30  Inloop
20.00  Presentatie door Marcel Jansen, “Strøm Creative Marketing”. 
21.00 Discussie en vragen naar aanleiding van presentatie
21.30 Netwerkborrel

Aanmelden 

U kunt zich voor deze bijeenkomst uitsluitend per mail aanmelden t/m 14 april 2016 via deze link of via evenementen@greenportnhn.nl, voorzien van uw volledige contactgegevens en bedrijfsnaam, o.v.v.

“Masterclass marketing”. 

Bevestigingen worden na de sluitingstermijn verzonden. Aan de deelname zijn geen kosten verbonden. Voor meer informatie kunt u terecht bij Jeroen Noot j.noot@greenportnhn.nl  06 - 11 32 53 21.

Wilt u op de hoogte blijven van de bijeenkomsten van GreenPort NHN? Schrijf u dan in voor de nieuwsbrief via www.greenportnhn.nl

Meer nieuws

Automatisch oogsten broccoli weer stapje dichterbij dankzij onderzoek studenten Inholland

Hoe zorg je dat een machine op het veld de broccolistronken met de juiste maat eruit pikt? Een...

Lectorale rede Feike van der Leij: De kracht van smaak

In zijn lectorale rede op 11 oktober deed Feike van der Leij uit de doeken hoe hij samen met...

Bean Me Up!

Met Bean me up! gaan studenten en bedrijfsleven op zoek naar toepassingen en productietechnieken...